.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید رئیس سازمان بازرگانی مازندران از غرفه شمال نیوز

رئیس سازمان بازرگانی استان مازندران ضمن بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان مازندران با حضور در غرفه شمال نیوز با مدیر و خبرنگاران این پایگاه خبری گفتگو  کرد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از محل برپایی نمایشگاه، عباس وفایی نژاد رئیس سازمان بازرگانی مازندران گفت: شمال نیوز نقش محوری در اطلاع رسانی مطلوب از خود نشان داده و با سیاست های فرهنگی کشور همگام بوده است.

وفایی نژاد افزود: یکی از توانمندی های استان مازندران به منظور بیان قابلیت ها و دستاوردهای بخش های مختلف، برگزاری نمایشگاه ها است.

وی افزود: برای اینکه مخاطبین ما بتوانند باعلم و آگاهی از قابلیت ها و توانمندی ها ، بهترین ها را انتخاب کنند بحث توسعه صنعت نمایشگاهی و به تصویر کشیدن آن در مکان های نمایشگاهی است.

وفایی نژاد ادامه داد: به حول و قوه الهی در چند سال اخیر به توسعه صنعت نمایشگاهی توجه شده است که تلاش و همت همه مسئولان استانی قابل تقدیر است.

وی گفت: باید ارتقای این صنعت را در استان فراهم کنیم امروز خوشحال هستیم که در کنار توسعه صنعت نمایشگاهی می توانیم توانمندی ها و آخرین دستاوردهای علمی و فرهنگی و فناوری های دیجیتالی را در مرکز نمایشگاهی ساری برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری مازندران که سومین نمایشگاه را در استان مازندران برگزار کردند تشکر کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.